Սուզուկիի սարքավորումների, գների, պատվիրված մեքենաների առաքման ժամկետների վերաբերյալ ավելի մանրամասն տեղեկություն ստանալու համար կապ հաստատեք Սուզուկիի հայաստանյան ներկայացուցչի հետ: Մենք միշտ պատրաստ են օգնել Ձեզ և պատասխանել Ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Ավելի արագ և արդյունավետ սպասարկման համար մեր անձնակազմին կարող են անհրաժեշտ լինել լրացուցիչ տվյալներ:
Խնդրում ենք ձեռքի տակ ունենալ.
հաշվառման վկայագիրը,
եթե առկա է՝ պետհամարանիշը, իսկ անհրաժեշտության դեպքում` նաև տրանսպորտային միջոցը տիրապետողի տվյալները,
բացի այդ, նաև մեքենայի վազքի ընթացիկ տվյալները։
Խնդրում ենք, հաճախորդների սպասարկման ծառայության կոնտակտային տվյալները չօգտագործել հովանավորչական խնդրանքների կամ առաջարկների նպատակով:
Մենք չենք կարող պատասխանել նմանատիպ նամակներին և ստիպված կլինենք ավտոմատ կերպով ջնջել դրանք: Ծառայության նպատակն է հնարավորություն տալ հաճախորդներին և ապագա հաճախորդներին ուղարկել Մագյար ավտո ՍՊԸ-ի հետ կապված իրենց հարցերը, նկատառումներն ու առաջարկները:
Մեր աշխատակիցները հնարավորինս արագ կպատասխանեն Ձեր հարցերին:
Մեզ հետ կարող եք կապ հաստատել +374 11 71 17 11 հեռախոսահամարով:
Տվյալների կառավարման նպատակները և իրավական հիմքերը
Երբ հաճախորդը դիմում է մեզ, մենք օգտագործում ենք նրա անձնական տվյալները, որպեսզի կարողանանք պատասխանել մեզ ուղղված հարցերին և կարողանանք բավարարել մեզ ներկայացրած դիմումները, պահանջները կամ բողոքները:
Եթե դիմեք մեր տեղեկատվական աջակցության հեռախոսահամարով, մուտքային հեռախոսազանգերը, հաճախորդի թույլտվությամբ, կձայնագրվեն և կպահպանվեն: Հաճախորդը տալիս է իր համաձայնությունը հեռախոսազրույցի ամենասկզբում:
Ո՞վ ունի տվյալների մուտքի իրավունք
Ձեր տվյալները հասանելի կլինեն Իրավաբանական, Ներքին վաճառքների, Ներքին աուդիտի բաժիններին:
ՑԱՆԿԱՑԱԾ ՊԱՀԻ ԴՈւՔ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ԱՐԳԵԼԵԼ ՁԵՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ, ԱՅԴ ԴԵՊՔՈւՄ, ԱՅՆՈւԱՄԵՆԱՅՆԻՎ, ԴՈւՔ ՉԵՔ ԿԱՐՈՂԱՆԱ ՕԳՏՎԵԼ ՄԵՐ ԱՌԱՋԱՐԿԱԾ ԾԱՌԱՅՈւԹՅՈւՆՆԵՐԻՑ:
Երբ հաճախորդը դիմում է մեզ, մենք օգտագործում ենք նրա անձնական տվյալները, որպեսզի կարողանանք պատասխանել մեզ ուղղված հարցերին և կարողանանք բավարարել մեզ ներկայացրած դիմումները, պահանջները կամ բողոքները:
Եթե Դուք մեզ դիմեք մեր տեղեկատվական աջակցության հեռախոսահամարով, մուտքային հեռախոսազանգերը, հաճախորդի թույլտվությամբ, կձայնագրվեն և կպահպանվեն: Հաճախորդը տալիս է իր համաձայնությունը հեռախոսազրույցի ամենասկզբում:
Անձնական տվյալների մշակում
Տվյալների կառավարման նպատակով մենք մշակում ենք հետևյալ անձնական տվյալները, որպեսզի կարողանանք պատշաճ կերպով մատուցել մեր ծառայությունները:
Նույնականացման տվյալները - Անուն, ազգանուն, ընկերության անվանում
Կոնտակտային տվյալները - Հասցեն (փոստային ինդեքսը, գտնվելու վայրը), հեռախոսահամարը, էլ. փոստի հասցեն, որը Դուք մեզ տրամադրում եք հաճախորդների սպասարկման կառավարման համար
Տրանսպորտային միջոցի մասին տեղեկատվություն - Մոդելը, գրանցման համարը, հարցման մեջ ներգրավված դիլլերների կամ սպասարկման կենտրոնի անվանումը, մեքենայի ընթացիկ վազքը և գրանցման ամսաթիվը:
Հաճախորդների սպասարկման ձայնագրություն - Ձայնագրված զանգ (հաճախորդի ծառայության կողմից առաջարկված լուծում), զանգահարող, զանգը ստացող կողմ, զանգի ճշգրիտ ժամանակը, զանգի երկարությունը, զանգի կարգը (պահվում, սեղմվում է) և զանգի թեման:
Այս տվյալների մշակումը անհրաժեշտ է՝ Ձեզ նույնականացնելու, Ձեզ հետ կապ հաստատելու և ծառայություններ մատուցելու համար: Տվյալների տրամադրումը կամավոր է, սակայն դրանց բացակայության դեպքում մենք չենք կարողանա Ձեզ ծառայություններ մատուցել: Եթե Դուք համաձայն չեք հեռախոսային խոսակցության ձայնագրմանը, խնդրում ենք՝ մի սկսեք խոսակցությունը և ուղարկեք Ձեր հարցումը մեզ:
Տվյալների կառավարման նպատակը
Վերամշակված անձնական տվյալների կատեգորիաներ
Իրավական հիմքը
Ձեր համաձայնությամբ մենք արձանագրում ենք հաճախորդների մուտքային բողոքները և բովանդակությունը` ստուգելու համար, որ օպերատորը զանգը վարել է Սուզուկիի որակի ապահովման պահանջներին համապատասխան և հաճախորդի ցանկացած բողոք արձանագրելիս եղել է ճշգրիտ:
Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում՝ պատասխանել հարցերին, կարգավորել և լուծել հարցումներն ու բողոքները, ինչպես նաև ներկայացնել հայցադիմում, կատարել և պաշտպանել դատական պահանջները:
Այն դեպքերում, երբ տեխնիկական թերությունների մասին զեկույցները, բողոքները և պահանջները հավաքագրվում են հաճախորդների սպասարկման միջոցով, Ձեր տրանսպորտային միջոցների տվյալները ուղարկվում են Սուզուկիի մայր ընկերությանը՝ Suzuki Motor Corporation-ին՝ բողոքների, հայցերի և հարցերի լուծմանն օժանդակելու համար:
Suzuki Group-ն ընդունում է բողոքներ ամբողջ աշխարհում:
Cookie (քուքի) ֆայլերի օգտագործման քաղաքականություն
Ի՞նչ է քուքին
Քուքին ինֆորմացիոն ֆայլ է, որ պահպանվում է բրաուզերում ինտերնետային ծառայությունների կողմից: Շատ վեբ ծառայությունների համար այն հանդիսանում է անհրաժեշտ տեխնոլոգիա և 1995 թվականից ի վեր կիրառվում է մի շարք հիմնական բրաուզերների կողմից:
Ինչո՞ւ են դրանք անհրաժեշտ օգտատիրոջ համար
Ինտերնետային մեծաթիվ ծառայությունների փորձն ու հաջողությունը կախված են քուքիներից: Օրինակ, սա թույլ է տալիս հեշտությամբ մուտք գործել գաղտնաբառով պաշտպանված ինտերֆեյս կամ մուտք գործել անհատականացված բովանդակությամբ կայքեր:
Քուքիները Suzuki կայքում և առցանց ծառայությունները
Կայքում քուքիներ ենք օգտագործվում` կայքի արդյունավետությունը բարձրացնելու և օգտատիրոջը գոհացնելու նպատակով: Դուք քուքիները կարող եք ջնջել Ձեր համակարգչից ցանկացած պահի, կամ կարող եք կարգաավորումների միջոցով արգելել դրանց օգտագործումը Ձեր համակարգչում: Այնուամենայնիվ, հրաժարվելով քուքիներից, անհրաժեշտ է իմանալ, որ Ձեր կայքը կարող է կորցնել ֆունկցիոնալությունը:
Երրորդ կողմի քուքիներ
Մեր կայքերը կարող են պարունակել երրորդ կողմի տեղեկատվություն: Այս երրորդ կողմերն իրենց հերթին կարող են տեղադրել քուքիներ: Նման դեպքերում Դուք չեք կարող կարգավորել երրորդ կողմերի սահմանած տվյալների պահպանման կանոնները:
Քուքիների կարգավորումները Ձեր բրաուզերում
Քուքիների օգտագործումը կարող է նաև կարգավորվել յուրաքանչյուր օգտատիրոջ կողմից: Դուք կարող եք ջնջել քուքիները և կանխել դրանց մուտքը համակարգիչ: Կարող եք ինքներդ կարգավորել հետևյալ բրաուզերները` հետևելով հղման հրահանգներին:
Սույն գաղտնիության քաղաքականությունն ամփոփում է Սուզուկի կորպորացիայի օգտատերերի և այցելուների անձնական տվյալների կառավարմանը վերաբերող պայմաններն ու դրույթները՝ հակիրճ և թափանցիկ ձևով :
Տվյալները Հայաստանում վերահսկում է Մագյար Ավտո ՍՊԸ-ն, էլ. փոստ՝ info@suzuki.am, հաճախորդների սպասարկման հեռախոս՝ +37411 711 711:
Տվյալները վերահսկվում են կայքի օգտակարությունն ու որակը վերլուծելու նպատակով:
Տվյալների վերահսկման իրավական հիմքն է` հոդված 6-ի 1-ին մասը (GDPR), համաձայն որի Սուզուկի կորպորացիան օրինական շահագրգռվածություն ունի՝ վերլուծելու կայքի օգտակարությունն ու որակը:
Ստացող- Ելնելով անհրաժեշտության սկզբունքներից` Ձեր տվյալները հասանելի կլինեն Մագյար Ավտո ՍՊԸ ներքին աուդիտի և ՏՏ բաժիննում:
Ձեր իրավունքները - Տվյալների սուբյեկտ հանդիսացող անձը կարող է պահանջել իր կամ իրեն վերաբերող անձնական տվյալների մշակման թույլտվություն, շտկում, ջնջում կամ սահմանափակում կամ կարող է առհասարակ դեմ լինել նմանատիպ անձնական տվյալների մշակմանը և պահանջել դրանց փոխանցումը:
Կայքի օգտակարության և որակի վերլուծության նպատակով մենք մշակում ենք հետևյալ տվյալները`Ձեր կողմից օգտագործվող բրաուզերի տեսակը, բրաուզերի լեզուն, Ձեր IP հասցեն, էջերի միացման ամսաթիվն ու ժամը, միացման քանակությունը, Ձեր այցելած էջերը, Ձեր աշխարհագրական դիրքը:
Ո՞Վ ՈւՆԻ ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՄՈՒՏՔԻ ԻՐԱՎՈւՆՔ
Ընկերությունում Ձեր տվյալները հասանելի կլինեն Իրավաբանական, Ներքին վաճառքների, Ներքին աուդիտի բաժիններին: Թեստ-դրայվի համար դիմելուց հետո, Ձեր անձնական տվյալները մենք կփոխանցենք Ձեր կողմից ընտրված դիլլերին:
Որո՞նք են Ձեր իրավունքներն ու պաշտպանության միջոցները
Տվյալների պաշտպանության մասին գործող օրենքներին համապատասխան, Դուք իրավունք ունեք մուտք ունենալ դեպի Ձեր անձնական տվյալները և փոփոխել դրանք: